Λογισμικό προστιθέμενης αξίας για Business Process Management

Η PRIORITY έχει προχωρήσει σε συνεργασία με 2 κατασκευαστές λογισμικού BPM, την Appian (κατατάσσεται από τον οίκο Gartner και την Forrester ως Leader) και την BOC Group.
Ο συνδυασμός συμβούλων με βαθιά γνώση των επιχειρησιακών διαδικασιών και παγκοσμίως γνωστών προμηθευτών λογισμικού BPM, εξασφαλίζει μια επιτυχημένη εφαρμογή των τεχνικών BPM ανά κλάδο δραστηριοποίησης (χρηματοοικονομικό, τραπεζικό, ενεργειακό, κυβερνητικό, λιανικό εμπόριο κ.λπ.)
Η Διαχείριση Επιχειρησιακών Διαδικασιών (Business Process Management) συμβάλλει στην κατανόηση και διαχείριση του επιχειρησιακού περιβάλλοντος ενός Οργανισμού και στη συνεχή βελτίωση της συνολικής λειτουργίας και της απόδοσής του. Η ταυτόχρονη εκμετάλλευση ενός BPM λογισμικού, διευκολύνει και επιταχύνει σημαντικά την προσπάθεια των οργανισμών που επιθυμούν να βελτιώσουν τη λειτουργία τους και να αυξήσουν την ευελιξία της προσαρμογής σε μελλοντικές απαιτήσεις. Ενδεικτικοί τομείς που μπορούν να αξιοποιηθούν τεχνικές και εργαλεία λογισμικού ΒΡΜ είναι οι εξής:
• Συγκέντρωση και συντονισμός της πλήρους διαδικασίας λανσαρίσματος προϊόντων
• Μείωση του χρόνου εισαγωγής στην αγορά με τον εξορθολογισμό των δραστηριοτήτων λανσαρίσματος. Παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο των διαδικασιών λανσαρίσματος προϊόντων, των εργασιών και της πορείας του έργου.
• Απόκτηση πλήρους εικόνας της δημιουργίας, δοκιμής και παρακολούθησης της αποτελεσματικότητας μετά το λανσάρισμα.
• Επιταχυνόμενος χρόνος για δημιουργία αξίας, μέσω βελτιωμένων διαδικασιών και ενορχηστρωμένων εργασιών λανσαρίσματος.
• Αυξημένος έλεγχος στη συμμόρφωση με τους κανονισμούς και μείωση του ρίσκου. Μεγαλύτερη ορατότητα και έλεγχος των ακολουθιών και κανονισμών λανσαρίσματος για συγκεκριμένες χώρες. Αυτοματοποίηση των διαδικασιών για τη διασφάλιση της διακυβέρνησης και τη βελτίωση της παραγωγικότητας.
• Δανεισμός. Βελτίωση των διαδικασιών δανεισμού, από την προέγκριση δανείου έως το κλείσιμο, για την εξασφάλιση αυξημένου όγκου δανείων.
• Λειτουργική αποτελεσματικότητα. Διαχείριση πληρωμών και λειτουργιών καρτών. Εσωτερικοί έλεγχοι. Διαχείριση Ανθρώπινου Δυναμικού.
• Ταξίδι πελατών. Διαχείριση των ψηφιακών και παραδοσιακών καναλιών για την προσέλκυση, ενσωμάτωση και διατήρηση πελατών.