Business Continuity

Λογισμικό για την Επιχειρησιακή Συνέχεια

Η PRIORITY είναι πρωτοπόρος εταιρεία συμβούλων οργάνωσης και πληροφορικής στην Ελλάδα που εξειδικεύεται στην ανάπτυξη, εφαρμογή και αυτοματοποίηση εταιρικών διαδικασιών με βάση διεθνή πρότυπα και βέλτιστες πρακτικές.
Το λογισμικό Business Continuity είναι ένα ολοκληρωμένο business software solution για την αποτελεσματικότερη διαχείριση της επιχειρησιακής συνέχειας σε εκτεταμένους και πολύπλοκους οργανωτικούς σχηματισμούς. Παρέχει ισχυρές και ευέλικτες λειτουργικότητες με state-of-the-art αυτοματισμούς, analytics και project management σε πλήρη συμμόρφωση με διεθνή πρότυπα και βέλτιστες πρακτικές.

Οι λειτουργίες του περιλαμβάνουν:
πίνακες δεικτών και στατιστικά (Dashboard & Analytics)
• πρόοδος εργασιών και δείκτες απόδοσης (KPIs) σε πραγματικό χρόνο
• παρουσίαση πληροφοριών με διαφάνεια και φιλικότητα προς το χρήστη
απεικόνιση οργανωτικών δομών (Organizational structure)
• γραφική αναπαράσταση πολύπλοκων οργανωτικών δομών
• υποστήριξη ομίλων εταιριών με εκτενή οργανωτική ή γεωγραφική διασπορά
δυνατότητες διαχείρισης έργου (Project Management)
• ορισμός σύνταξης/αναθεώρησης σχεδίων ως project
• θέσπιση και παρακολούθηση υπευθύνων, ενεργειών και χρονοδιαγραμμάτων
διαχείριση κινδύνων επιχειρησιακής συνέχειας (BC Risk Management)
• ποιοτικές/ποσοτικές κλίμακες εκτίμησης με δυνατότητα παραμετροποίησης
• διαχείριση μέτρων ελέγχου, υπολειπόμενου κινδύνου και σχεδίων αντιμετώπισης
ανάλυση επιχειρησιακών επιπτώσεων (Business Impact Analysis)
• ευέλικτα ερωτηματολόγια εκτίμησης επιπτώσεων
• ενεργά workflows συλλογής, έγκρισης και διάθεσης δεδομένων
• έξυπνα εργαλεία για έγκαιρη υλοποίηση (στατιστικά διαγράμματα, KPIs, email alerts)
• ζωντανή παρακολούθηση προόδου εργασιών
διαμόρφωση στρατηγικής και υποστήριξη εναλλακτικών (BC Strategy & alternatives)
• διαμόρφωση στρατηγικών ανάκαμψης στο επιθυμητό βάθος ανάλυσης
• διασύνδεση πόρων με φυσικές τοποθεσίες και σχετικούς κινδύνους
• αυτόματη τέλεση υπολογισμών για άμεσες συγκρίσεις
έκδοση και επικαιροποίηση σχεδίων (BC Plan issuing & maintenance)
• αξιοποίηση του MS Word® για την αυτόματη παραγωγή εγγράφων
• δυνατότητα διαμόρφωσης προτύπων (plan templates) με πλήρη ελευθερία
• αυτόματη επικαιροποίηση σχεδίων με τα πιο πρόσφατα δεδομένα
προγραμματισμός και υλοποίηση ασκήσεων και δοκιμών (exercising & testing)
• δημιουργία σεναρίων και προγραμματισμός ασκήσεων σε συγκεκριμένες περιόδους
• πολλαπλές δυνατότητες για την αποτύπωση αποτελεσμάτων
• καταγραφή και επισκόπηση αποτελεσμάτων σε πραγματικό χρόνο
διαχείριση περιστατικών (BC Incident Management)
• καταγραφή, αξιολόγηση και αντιμετώπιση περιστατικών επιχειρησιακής συνέχειας
• δυνατότητες μαζικής ενημέρωσης ενδιαφερόμενων μερών

Τα οφέλη από την εγκατάσταση του λογισμικού Business Continuity είναι πολλαπλά:
• επιτάχυνση του προγράμματος διαχείρισης της επιχειρησιακής συνέχειας
• μείωση κόστους και απαιτήσεων για τη συντήρηση του προγράμματος
• βέλτιστη παρακολούθηση χρονοδιαγραμμάτων
• δομική συμμόρφωση με διεθνή πρότυπα και βέλτιστες πρακτικές
• σημαντικές διευκολύνσεις κατά τη διενέργεια επιθεωρήσεων