ITIL 4 Foundation (Information Technology Infrastructure Library)

Το ITIL είναι το ευρύτερα χρησιμοποιούμενο πλαίσιο διαχείρισης υπηρεσιών πληροφορικής παγκοσμίως. Με στόχο τη βελτίωση της αποτελεσματικότητας, την επίτευξη σταθερών επιπέδων εξυπηρέτησης και την προώθηση ουσιαστικών αλλαγών και βελτιώσεων, το ITIL αποτελεί ανεκτίμητο εργαλείο για κάθε οργανισμό που λειτουργεί στο σύγχρονο ψηφιακό τοπίο. Το σεμινάριο ITIL 4 Foundation παρουσιάζει τα βασικά στοιχεία, τις αρχές και τις διαδικασίες του ITIL, τόσο θεωρητικά όσο και πρακτικά αντλώντας παραδείγματα από τη σημαντική εμπειρία της PRIORITY σε αντίστοιχα μεγάλα έργα.

ITIL 4 Foundation (Information Technology Infrastructure Library)

workshop language icon

Γλώσσα Υλικού:
Αγγλική

workshop language icon

Παραδοτέο υλικό:
Παρουσίαση εκπαίδευσης

workshop language icon

Διάρκεια:
16 ώρες

workshop language icon

Τρόπος Υλοποίησης:
Δια ζώσης, Εξ αποστάσεως

Στόχος σεμιναρίου:

Η κατανόηση των αρχών και των βασικών στοιχείων της διαχείρισης υπηρεσιών πληροφορικής.

Εκπαιδευτικό αποτέλεσμα:

Η εφαρμογή των εργαλείων, των τεχνικών και των εννοιών του ITIL στην καθημερινή λειτουργία της επιχείρησης για την παροχή ψηφιακών υπηρεσιών υψηλής ποιότητας.

Σε ποιους απευθύνεται:

Σε Διευθυντές και στελέχη πληροφορικής και σε υπεύθυνους ISO που θέλουν να βελτιώσουν τη λειτουργία της πληροφορικής στην επιχείρησή τους και να ξεκινήσουν το ταξίδι για την ολοκληρωμένη εφαρμογή του ITSM.

Περιεχόμενα:

  1. The need for Service Management
  2. Key Concepts in Service Management
  3. The ITIL Service Value System
  4. The 4 dimensions of Service Management
  5. ITIL Management Practices