Ποιοί είμαστε

Σχετικά με την PRIORITY ΑΕ

Η PRIORITY είναι από το 1995 η κορυφαία εταιρεία συμβούλων και πληροφορικής στην Ελλάδα που ειδικεύεται στην ανάπτυξη και βελτιστοποίηση επιχειρηματικών διαδικασιών με βάση τις τεχνολογικές εξελίξεις, τις βέλτιστες πρακτικές, τις κανονιστικές απαιτήσεις και τα διεθνή πρότυπα (ISO, κ.λπ.). Η PRIORITY παρέχει συμβουλευτικές υπηρεσίες, λογισμικό και εκπαίδευση στους ακόλουθους τομείς: Ασφάλεια Πληροφοριών, Διαχείριση Υπηρεσιών Πληροφορικής (ITSM), Επιχειρησιακή Συνέχεια, GDPR, Διαχείριση Δεδομένων, Ποιότητα, Ασφάλεια Τροφίμων, Διαπίστευση, Περιβάλλον, Ενέργεια, Υγεία και Ασφάλεια και Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη. Έχει επίσης αναπτύξει τις δικές της ιδιόκτητες λύσεις λογισμικού, όπως το eQual για τη διαχείριση management systems, το Qontract για Vendor Management και τη πλατφόρμα GRC για λύσεις Government, Risk και Compliance, ενώ αντιπροσωπεύει διεθνείς εταιρείες λογισμικού, στους τομείς Digital Signature, BPM, Workflow, Document Management και Chatbot. H PRIORITY λειτουργεί στην Κύπρο, με γραφεία στη Λευκωσία, έχοντας ολοκληρώσει κρίσιμα έργα IT Governance και Business Consulting.

 

Γραφείο Ελλάδας:

Λεωφ. Σοφοκλή Βενιζέλου 49-51, Λυκόβρυση, 141 23, Αθήνα

T +30 210 2509900 | [email protected] | www.priority.com.gr

Γραφείο Κύπρου:

Λεωφ. Λεμεσού 67, Vision Tower, 2oς Όροφος, 2121, Λευκωσία

T +357 22679339 | [email protected] | www.priorityconsultants.com.cy

 

Οι αξίες μας

Είμαστε μία από τις μεγαλύτερες και ταχύτερα αναπτυσσόμενες εταιρείες συμβούλων στην Ελλάδα και μεταφέρουμε την επιτυχία μας σε όλο και περισσότερες χώρες.

Είμαστε ταυτισμένοι στο μυαλό όλων με την καινοτομία, την αξιοπιστία, την ακεραιότητα των ανθρώπων μας και την επιτυχία των έργων και των λύσεών μας, υπερέχοντας έναντι οποιουδήποτε ανταγωνιστή μας.

Καθημερινά βελτιώνουμε τη ζωή των εργαζομένων, των πελατών μας και των συνεργατών μας και συνεισφέρουμε στο καλό των συνανθρώπων μας.

Η αποστολή μας

Η βελτίωση της ζωής όλων των εμπλεκομένων με την PRIORITY – των εργαζομένων, των πελατών μας και των συνεργατών μας – και η συνεισφορά – επιστροφή αξίας στην κοινωνία, όπου δραστηριοποιούμαστε με φυσική παρουσία.

Η Ιστορία μας

1991
1995
1998
2001
2002
2004
2005
2006
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
Ο θεμελιωτής της PRIORITY Κωνσταντίνος Αναστασάκης ολοκληρώνει μία από τις 3 πρώτες πιστοποιήσεις ISO 9001 στη χώρα μας.
Ιδρύεται η PRIORITY
Πρωτοπορούμε αναλαμβάνοντας καινοτόμα για την εποχή τους έργα:
•HACCP σε βιομηχανία τροφίμων.
•CE Mark σε βιομηχανικό εξοπλισμό
•Περιβαλλοντικά συστήματα ISO 14001 & EMAS σε χημική βιομηχανία
•Συστήματα Υγείας και Ασφάλειας στην Εργασία κατά OHSAS 18001, το οποίο αποτελεί τον πρόδρομο του προτύπου ISO 45001, στον κατασκευαστικό τομέα.
Η PRIORITY μετατρέπεται σε Α.Ε.
Την πρώτη χρονιά λειτουργίας του ΕΣΥΔ, ολοκληρώνουμε μία από τις πρώτες διαπιστεύσεις εργαστηρίου στη χώρα μας κατά ΕΝ 45001, πρόδρομο του ISO 17025.
Την πρώτη χρονιά λειτουργίας του ΕΣΥΔ, ολοκληρώνουμε μία από τις πρώτες διαπιστεύσεις εργαστηρίου στη χώρα μας κατά ΕΝ 45001, πρόδρομο του ISO 17025.
Υλοποιούμε την πρώτη εγκατάσταση του λογισμικού eQualSuite, ένα λογισμικό αυτοματοποίησης επιχειρησιακών διαδικασιών, το οποίο από τότε εξελίσσουμε και επεκτείνουμε διαρκώς.
Ολοκληρώνουμε το πρώτο μας 5ημερο σεμινάριο IRCA επικεφαλής επιθεωρητών σε στελέχη επιχειρήσεων.
Ολοκληρώνουμε το πρώτο σύστημα διαχείρισης ασφάλειας πληροφοριών στην Ελλάδα, το οποίο πιστοποιείται κατά ISO 27001 από ξένους επιθεωρητές.
Γιορτάζουμε την επιτυχή ολοκλήρωση 1000 ISO έργων.
Ολοκληρώνουμε το πρώτο σύστημα διαχείρισης υπηρεσιών πληροφορικής (ITSM) στον τραπεζικό κλάδο, το οποίο πιστοποιείται κατά ISO 20000 από ξένους επιθεωρητές.
Διαθέτουμε στην αγορά την νέα έκδοση του eQualSuite σε .ΝΕΤ. Οι εγκαταστάσεις του eQualSuite έχουν ήδη ξεπεράσει τις 70.
Ολοκληρώνουμε τα πρώτα συστήματα επιχειρησιακής συνέχειας στην χώρα μας, τα οποία πιστοποιούνται κατά BS 25999 (σε συστημική Τράπεζα και σε μεγάλη διαφημιστική εταιρεία) και την ίδια χρονιά τις αναβαθμίζουμε σε ISO 22301, το οποίο μόλις έχει εκδοθεί.
Αναλαμβάνουμε το πρώτο έργο μας στο εξωτερικό (Πορτογαλία), στον κλάδο πληροφορικής με αντικείμενο το IT Service Management και το ISO 20000.
Συνεχίζοντας να πρωτοπορούμε αναλαμβάνουμε το πρώτο έργο πιστοποίησης ISO 14064 για τον υπολογισμό του ανθρακικού αποτυπώματος και ολοκληρώνουμε το πρώτο μας σύστημα ενεργειακής διαχείρισης κατά ISO 50001.
Αναλαμβάνουμε την αποκλειστική αντιπροσώπευση του BCMI, ενός από τα 3 μεγαλύτερα ινστιτούτα επιχειρηματικής συνέχειας στον κόσμο και πιστοποιούμε τους πρώτους business continuity experts στην Ελλάδα.
Υλοποιούμε μεγάλα έργα κανονιστικής συμμόρφωσης στον Δημόσιο Τομέα για την Υγειονομική Περιφέρεια Κρήτης και για 31 Δημόσια Νοσοκομεία σε όλη τη χώρα.
Αναλαμβάνουμε έργο επιχειρησιακής συνέχειας στη Ρουμανία.
Αναπτύσσουμε απολογισμούς εταιρικής ευθύνης και κώδικες ηθικής και δεοντολογίας σε μεγάλους οργανισμούς.
Υλοποιούμε τα πρώτα έργα στο ISO 37001 κατά της διαφθοράς και της δωροδοκίας.
Αναλαμβάνουμε τα πρώτα έργα GDPR στη χώρα μας σε οργανισμούς με υψηλή επικινδυνότητα προσωπικών δεδομένων.
Υπερδιπλασιάζοντας το προσωπικό μας και τον τζίρο μας και με 50 και πλέον στελέχη, υλοποιούμε κάποια από τα σημαντικότερα έργα συμμόρφωσης βάσει του Ευρωπαϊκού Κανονισμού για τα προσωπικά δεδομένα - GDPR.
Ξεκινάμε μια διαδικασία οργανωτικού και ψηφιακού μετασχηματισμού μας εστιάζοντας στη σύναψη στρατηγικών συνεργασιών, στην επέκταση των υφιστάμενων υπηρεσιών, στην καινοτομία και στην αυτοματοποίηση των διαδικασιών.
Ξεκινάει η επέκταση του eQualSuite προκειμένου να καλύπτει τις λειτουργίες ενός ολοκληρωμένου GRC λογισμικού
Δημιουργείται Τμήμα Εκπαίδευσης για διεπιχειρησιακά σεμινάρια, live, εξ αποστάσεως και μέσω e-learning.
H PRIORITY ξεκινάει τη δραστηριοποίηση της στην Κύπρο, με γραφεία στη Λευκωσία, ολοκληρώνοντας κρίσιμα έργα IT Governance και Business Consulting.
Ολοκληρώνουμε την πρώτη πιστοποίηση BS 10012 για σύστημα διαχείρισης GDPR.
H PRIORITY επεκτείνεται στις λύσεις αυτοματισμού και αναλαμβάνει την αντιπροσωπεία κορυφαίων κατασκευαστών από τη διεθνή αγορά στην Ελλάδα, που διαθέτουν λογισμικά στην αυτοματοποίηση διαδικασιών με χρήση τεχνολογιών AI και RPA.
Ξεκινάμε συστηματικά τη δημιουργία ενός οικοσυστήματος συνεργατών που στηρίζει την κατεύθυνση μας ως “Transformation Enabler” των πελατών μας.

Το βίντεό μας

Τα Στατιστικά μας

Άνθρωποι
55+ άτομα προσωπικό
Μεταπτυχιακό
Το 69% κάτοχοι μεταπτυχιακού
84% επί των συμβούλων
Γυναίκες
33% γυναίκες σύμβουλοι 45% επί του συνόλου
του προσωπικού
Εκπαίδευση
2,000 ώρες ετησίως
σε εκπαίδευση των εργαζομένων μας
Ανάπτυξη
3 εκατ. € κύκλος εργασιών
26% μέσος ρυθμός ανάπτυξης
τα τελευταία 4 χρόνια
Δραστηριότητα
25 χρόνια δραστηριότητας
21 τομείς δραστηριότητας
+26 τίτλοι εκπαιδευτικών σεμιναρίων
4000+
συμβουλευτικά έργα
Πιστοποιημένη κατά
7 ISO standards
Πελάτες
1300+ πελάτες
44 από τις 100 μεγαλύτερες εταιρείες της λίστας Forbes είναι πελάτες μας