COVID-19

14-12-2020

Πιστοποίηση ορθής λειτουργίας κατά τη σταδιακή άρση των μέτρων

Ενώ όλοι γνωρίζουμε τι πρέπει να κάνουμε για να είναι η επιχείρηση μας, το προσωπικό μας, οι πελάτες και οι συνεργάτες μας ασφαλείς από την πανδημία, πολλές φορές οι επιχειρήσεις βρίσκουν δυσκολίες στην εφαρμογή των μέτρων. Ουσιαστικά η Διοίκηση καλείται να πείσει, όχι πάντοτε με επιτυχία, το σύνολο των εργαζομένων να τηρήσουν τα μέτρα προστασίας που ορίζει η Κυβέρνηση, οι λοιμωξιολόγοι και ο ΕΟΔΥ. Από την άλλη όλοι είμαστε δύσπιστοι στο κατά πόσο μία επιχείρηση με την οποία συναλλασσόμαστε όντως εφαρμόζει τα απαραίτητα μέτρα.
Η PRIORITY καλύπτει αυτή την ανάγκη των επιχειρήσεων, αξιολογώντας τα ήδη εφαρμοζόμενα μέτρα και τον τρόπο υλοποίησης τους, εκπαιδεύοντας τους εργαζομένους τους με τον πλέον ενδεδειγμένο ψηφιακό τρόπο και ελέγχοντας έξυπνα και αποτελεσματικά την εφαρμογή. Επιπλέον, με τις απαραίτητες μόνον αλλαγές στα συστήματα ISO που ήδη εφαρμόζει μια επιχείρηση, η PRIORITY την οδηγεί άμεσα και οικονομικά σε πιστοποίηση με όποιο πρότυπο και φορέα πιστοποίησης επιθυμεί.

Η πρόταση της PRIORITY
Η PRIORITY ανταποκρινόμενη στην ανάγκη της αγοράς για προστασία των πελατών, των εργαζομένων και των συνεργατών των επιχειρήσεων που λειτουργούν σε χώρους συνάθροισης κοινού και υλοποιούν δραστηριότητες που στηρίζονται στην φιλοξενία, την συναναστροφή και την διασκέδαση, στην κρίσιμη περίοδο κατά την επανέναρξη της λειτουργίας τους και επιστροφής στην κανονικότητα, δημιούργησε υπηρεσία ανάπτυξης συστήματος διαχείρισης (Regulatory Risk-based Management System, RRMS-COVID 19) για την εφαρμογή μέτρων για την μείωση της διασποράς του ιού. To σύστημα διαχείρισης είναι δομημένο κατά τέτοιο τρόπο, ώστε να καλύπτει τις απαιτήσεις των πρωτοκόλλων πιστοποίησης και να στηρίζει τις επιχειρήσεις στην αντιμετώπιση της απειλής του κορωνοϊού, μειώνοντας την πιθανότητα διασποράς του ιού εντός των χώρων της επιχείρησης. Το σύστημα απευθύνεται τόσο στις ανωτέρω επιχειρήσεις όσο και σε κάθε επιχείρηση που συνεργάζεται με αυτές και οφείλει να προστατεύει τους εργαζομένους και τους πελάτες της. Το σύστημα προσαρμόζεται στο πρότυπο, (Covid Shield, ΒW certification, κ.α.) που θα επιλέξει η επιχείρηση για την πιστοποίησή της.
Ανάπτυξη συστήματος για τη διαχείρισης της μείωσης της διασποράς του κορωνοϊού
H PRIORITY σχεδίασε και ολοκλήρωσε την υπηρεσία λαμβάνοντας υπόψη:
• τις νομοθετικές απαιτήσεις για την μείωση της διασποράς του κορωνοϊού.
• τη διεθνή βιβλιογραφία για την λήψη μέτρων
• τα ιδιωτικά πρότυπα πιστοποίησης που έχουν αναπτύξει οι διεθνείς φορείς πιστοποίησης
• την προσαρμογή των μέτρων στις ανάγκες της εκάστοτε εταιρίας
Η υπηρεσία αποτελείται από 2 μέρη:
1. Την ανάπτυξη του συστήματος διαχείρισης για την μείωση του κινδύνου διασποράς μέσω:
a. ανάλυσης των απαιτήσεων λειτουργίας της επιχείρησης και των απαιτήσεων των πελατών της
b. ανάλυσης των υφισταμένων μέτρων και τον προσδιορισμό των κατάλληλων νέων μέτρων που σχετίζονται με τη λειτουργία της επιχείρησης, και θα μειώσουν περαιτέρω τον κίνδυνο διασποράς
c. ανάπτυξης διαδικασιών και οδηγιών, βάσει ανάλυσης επικινδυνότητας, για την λειτουργία της εταιρίας που θα περιλαμβάνουν, κατ’ ελάχιστον:
• τις υποχρεώσεις των εργαζομένων
• τους κανόνες για την διαχείριση των πελατών, των προμηθευτών και των εξωτερικών συνεργατών
• τους κανόνες για το προσωπικό των τμημάτων που έρχονται σε επαφή με τους πελάτες/ προμηθευτές/ εξωτερικούς συνεργάτες
• την διαχείριση των υποστηρικτικών διαδικασιών της εταιρίας (καθαρισμοί / απολυμάνσεις / έλεγχος συνθηκών υγιεινής / συντήρηση και λειτουργία εξοπλισμού εξαερισμού και κλιματισμού)
d. εκπαίδευσης του προσωπικού στις νέες πρακτικές (με χρήση e-learning, διαθέσιμου και για κινητό τηλέφωνο)
e. ανάπτυξης πλάνου δράσης σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης
f. ανάπτυξης μηχανισμού για συνεχή εποπτεία τήρησης των μέτρων
g. υλοποίησης εσωτερικών επιθεωρήσεων για την επαλήθευση της τήρησης των μέτρων για την μείωση του κινδύνου διασποράς του ιού και εφαρμογής των απαιτήσεων του συστήματος διαχείρισης
h. πιστοποίησης της εταιρίας σύμφωνα με τα ιδιωτικά πρότυπα που έχουν αναπτύξει οι διεθνείς φορείς πιστοποίησης

2. Την διαρκή ενημέρωση των εταιρειών:
Λόγω των νέων δεδομένων που προκύπτουν καθημερινά από τις έρευνες που διεξάγονται σε παγκόσμιο επίπεδο για τον περιορισμό της πανδημίας, το σύστημα διαχείρισης πρέπει να ενημερώνεται διαρκώς. Στα πλαίσια της υποστήριξης των επιχειρήσεων, η PRIORITY αναλαμβάνει:
• την παρακολούθηση της νομοθεσίας για την επικαιροποίηση του συστήματος
• την παρακολούθηση των νέων δεδομένων
• την ένταξη των νέων μέτρων στην λειτουργία της εταιρείας, μετά την σύμφωνη γνώμη της διοίκησης της επιχείρησης
• την ενημέρωση του προσωπικού για τις αλλαγές
• την λειτουργία help desk για την παροχή οδηγιών / κατευθύνσεων στο προσωπικό της επιχείρησης
Η εφαρμογή του παραπάνω συστήματος διαχείρισης της μείωσης της διασποράς του κορωνοϊού είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με την Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη ενός Οργανισμού, καθώς αναδεικνύει την υπεύθυνη στάση του, την κοινωνική του ενσυναίσθηση και την επιχειρηματική του ηθική, τόσο προς τους εργαζομένους του, όσο και προς τους πελάτες και τους συνεργάτες και ευρύτερα την κοινωνία.