Το πρότυπο ISO 20000 ορίζει τις προδιαγραφές που πρέπει να πληροί το σύστημα διαχείρισης υπηρεσιών πληροφορικής. Απευθύνεται σε επιχειρήσεις ανεξαρτήτως μεγέθους οι οποίες διαχειρίζονται δικά τους πληροφοριακά συστήματα ή μέσω προμηθευτών ή παρέχουν τεχνολογικές υπηρεσίες πληροφοριών σε πελάτες τους. Σκοπός του προτύπου είναι να διασφαλίζει ότι οι επιχειρήσεις, έχουν τις διεργασίες Διαχείρισης Υπηρεσιών Πληροφορικής (ΙΤSM,IT Service Management) ευθυγραμμισμένες με τις βέλτιστες πρακτικές αλλά και με τις πραγματικές τους ανάγκες. Συνεχής στόχος του προτύπου είναι οι επιχειρήσεις να βελτιώνουν μέσω μετρήσιμων δεικτών (KPI’s), τόσο την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών όσο και το βαθμό ικανοποίησης των πελατών. Τα οφέλη από το πρότυπο ISO 20000, είναι μεγάλα και ενδεικτικά αναφέρονται : – Γίνεται συστηματική παρακολούθηση του επιπέδου ποιότητας των υπηρεσιών και η μέτρησή του μέσω συγκεκριμένων KPI’s – Διασφαλίζεται η έγκαιρη και αποτελεσματική αντιμετώπιση περιστατικών, προβλημάτων και αιτημάτων αλλαγών των υπηρεσιών – Αντιμετωπίζονται αποτελεσματικά οι κίνδυνοι που έχουν σχέση με την ασφάλεια των πληροφοριών – Βελτιώνεται σημαντικά η σχέση με τους προμηθευτές – Βελτιώνεται και αξιολογείται συνεχώς η ικανοποίηση των χρηστών των υπηρεσιών
Η PRIORITY είναι η εταιρεία συμβούλων που έχει ολοκληρώσει επιτυχώς τα σημαντικότερα έργα συστημάτων διαχείρισης υπηρεσιών πληροφορικής στην Ελλάδα με βάση το πρότυπο ISO 20000 και στον τομέα ανάπτυξης συστήματος διαχείρισης υπηρεσιών πληροφορικής, σύμφωνα με το πρότυπο ISO 20000 παρέχει το παρακάτω σύνολο υπηρεσιών : – Αξιολόγηση των υπηρεσιών πληροφορικής, των διαδικασιών και εντοπισμός των αποκλίσεων βάσει του προτύπου – Παρουσίαση απαιτούμενων ενεργειών προσαρμογής – Υποστήριξη στην επιλογή και παραμετροποίηση τεχνολογικών εργαλείων (π.χ. ITSM εργαλείων) και υποδομών και καθοδήγηση στην υλοποίηση νέων μέτρων – Υλοποίηση γραπτών πολιτικών και διαδικασιών με βάση το πρότυπο, με σκοπό την δημιουργία συστήματος διαχείρισης υπηρεσιών πληροφορικής – Εκπαίδευση του προσωπικού στις νέες πολιτικές και διαδικασίες και ευαισθητοποίηση για την διαχείριση περιστατικών, προβλημάτων και αλλαγών – Διενέργεια εσωτερικών επιθεωρήσεων και μέτρηση της βελτίωσης του επιπέδου εξυπηρέτησης των υπηρεσιών – Υποστήριξη στην διαδικασία πιστοποίησης του συστήματος σύμφωνα με το πρότυπο ISO 20000 – Υποστήριξη στις επιθεωρήσεις του συστήματος
Θέλετε να συζητήσουμε τις δικές σας ανάγκες και τις λύσεις που μπορούμε να παράσχουμε σε εσάς;
Επικοινωνήστε με τη
Sales Director της PRIORITY
κ. Λίλη Μυλωνά,
[email protected]
T. 210 2509900