Λίγα λόγια για εμάς

Η PRIORITY ΑΕ (www.priority.com.gr) ιδρύθηκε το 1995 και έχει καθιερωθεί ως κορυφαία εταιρεία συμβούλων οργάνωσης, πληροφορικής και εκπαίδευσης στην Ελλάδα. Με γραφεία σε Αθήνα και Λευκωσία και με περισσότερα από 90 στελέχη, έχει ολοκληρώσει με επιτυχία πάνω από 4.000 έργα σε ένα ευρύ πελατολόγιο 1.300 εταιρειών (το οποίο περιλαμβάνει τις 52 από τις Top 100 εταιρείες της λίστας Forbes), ενώ παρουσιάζει μέσο ρυθμό ανάπτυξης 26% την τελευταία τετραετία, κλείνοντας το 2023 με έσοδα 7 εκατ. € και έργα σε 10 χώρες. Βασικά χαρακτηριστικά της, για τα οποία είναι γνωστή στην αγορά, είναι η εστίασή της στην υψηλή ποιότητα και την καινοτομία των υπηρεσιών της, καθώς και στην ανάπτυξη και την ευημερία των εργαζομένων της.

Γραφείο Ελλάδας:
Λεωφ. Σοφοκλή Βενιζέλου 49-51, Λυκόβρυση, 141 23, Αθήνα
T +30 210 2509900 | [email protected] | www.priority.com.gr
Γραφείο Κύπρου:
Λεωφ. Λεμεσού 67, Vision Tower, 2oς Όροφος, 2121, Λευκωσία
T +357 22679339 | [email protected] | www.priorityconsultants.com.cy


Το όραμά μας

Να είμαστε ταυτισμένοι στο μυαλό όλων με την αξιοπιστία και την καινοτομία των λύσεών μας, την ακεραιότητα των ανθρώπων μας και την επιτυχία των έργων μας, υπερέχοντας του ανταγωνισμού μας.
Να βελτιώνουμε καθημερινά τη ζωή των εργαζομένων μας, των πελατών μας και των συνεργατών μας και να συνεισφέρουμε στο καλό των συνανθρώπων μας, ιδιαίτερα των πιο αδύναμων.

Οι άνθρωποί μας

Το πιο καθοριστικό στοιχείο της PRIORITY είναι οι άνθρωποί της. Αυτό για το οποίο είμαστε γνωστοί στην αγορά και ο λόγος που μας προτιμούν οι πελάτες μας είναι η υψηλή ποιότητα των στελεχών μας. Είμαστε περήφανοι για τον χαρακτήρα, τον επαγγελματισμό και την τεχνογνωσία των ανθρώπων μας και τους ενισχύουμε προσφέροντάς τους ένα εξαιρετικό εργασιακό περιβάλλον και σπουδαίες ευκαιρίες προσωπικής ανάπτυξης και επαγγελματικής εξέλιξης.

Οι συμβουλευτικές υπηρεσίες μας

Διαθέτουμε εξειδίκευση στη βελτιστοποίηση και την αυτοματοποίηση επιχειρησιακών διαδικασιών, στην ανάπτυξη στρατηγικής βιωσιμότητας και την υιοθέτηση των κριτηρίων ESG (Environmental, Social & Governance), στις υπηρεσίες Cyber Security, IT Governance και Risk Management (Business Continuity, Crisis & Resilience, ERM, GDPR, ITSM, Data Governance, IT Strategy), στη συμμόρφωση με κανονιστικές απαιτήσεις και διεθνή πιστοποιήσιμα πρότυπα (στους τομείς της ποιότητας, της ασφάλειας τροφίμων, της υγείας και ασφάλειας στην εργασία, του περιβάλλοντος, της ενέργειας, του υπολογισμού εκπομπών CO2, της κανονιστικής συμμόρφωσης, της καταπολέμησης της δωροδοκίας, κ.α.), στην εύρεση στελεχών (recruiting solutions), στην υποβολή & διαχείριση επενδυτικών προγραμμάτων (RRF, ΕΣΠΑ, Αναπτυξιακός Νόμος, κ.α.) και στην ωρίμανση και παρακολούθηση έργων δημόσιου τομέα.

Τα λογισμικά μας

Από το 2005 εξελίσσουμε το λογισμικό eQualSuite, το οποίο σήμερα αποτελεί τη μοναδική ελληνική πλατφόρμα GRC (Governance, Risk και Compliance), με ανεξάρτητα modules που υποστηρίζουν τους DPOs, τους Risk Managers, τους Compliance Managers, τους Business Continuity Managers, τους ISO/QA/EHS Managers, τους CISOs και τους Audit Managers. Παράλληλα μέσω των τεχνολογιών Microsoft και ΙΒΜ (workflow automation, BI, RPA, smart apps, κ.α.) αυτοματοποιούμε και βελτιστοποιούμε επιχειρησιακές διαδικασίες, ενώ αντιπροσωπεύουμε διεθνείς εταιρείες λογισμικού στους τομείς Business Process Management, Cyber Security awareness, whistleblowing, κ.α.

Οι εκπαιδεύσεις μας

Στον τομέα της εκπαίδευσης διαθέτουμε μία μεγάλη βιβλιοθήκη μαθημάτων e-learning δικής μας παραγωγής στα θέματα εξειδίκευσής μας, την οποία εμπλουτίζουμε με custom-made μαθήματα για ιδιαίτερες ανάγκες πελατών μας. Παράλληλα παρέχουμε μία ευρεία γκάμα ενδο- και διε-επιχειρησιακών σεμιναρίων στα θέματα εξειδίκευσής μας, αρκετά από τα οποία συνοδεύονται από διεθνείς πιστοποιήσεις.

1991

Ο θεμελιωτής της PRIORITY Κωνσταντίνος Αναστασάκης ολοκληρώνει μία από τις πρώτες πιστοποιήσεις συστημάτων διοίκησης ποιότητας ISO 9001 στη χώρα μας.

1995

Ιδρύεται η PRIORITY με αντικείμενο την ανάπτυξη και βελτιστοποίηση επιχειρησιακών διαδικασιών με βάση διεθνή πρότυπα και καλές πρακτικές στους τομείς της ποιότητας, του περιβάλλοντος, της ασφάλειας τροφίμων και της υγείας και ασφάλειας στην εργασία.

1996

Πρωτοπορούμε αναλαμβάνοντας καινοτόμα για την εποχή τους έργα:

  • Μελέτη ασφάλειας τροφίμων HACCP σε βιομηχανία τροφίμων
  • Περιβαλλοντικά συστήματα ISO 14001 & EMAS σε χημική βιομηχανία
  • Συστήματα Υγείας και Ασφάλειας στην Εργασία κατά OHSAS 18001, το οποίο αποτελεί τον πρόδρομο του προτύπου ISO 45001,
    • τα οποία αποτελούν από τις πρώτες πιστοποιήσεις στο είδος τους στην Ελλάδα.

1997-2000

Αναλαμβάνουμε ολοένα και περισσότερα έργα ανάπτυξης και βελτιστοποίησης επιχειρησιακών διαδικασιών και γινόμαστε σιγά-σιγά ο leader στην αγορά. Δημιουργούμε τις ομάδες των experts μας στην προστασία του περιβάλλοντος, στην ασφάλεια τροφίμων και στην υγεία και ασφάλεια στην εργασία.

2001

Η PRIORITY μετατρέπεται σε Α.Ε.

2002

Την πρώτη χρονιά λειτουργίας του ΕΣΥΔ (Εθνικό Σύστημα Διαπίστευσης), ολοκληρώνουμε μία από τις πρώτες διαπιστεύσεις εργαστηρίου στη χώρα μας κατά ΕΝ 45001, πρόδρομο του ISO 17025.

2004

Αναλαμβάνουμε το πρώτο μας μεγάλο έργο στον Δημόσιο Τομέα (Πολυκλινική Ολυμπιακού Χωριού), και δημιουργούμε τις ομάδες των ειδικών στον τομέα της υγείας και στον τομέα του Δημοσίου.

2005

Υλοποιούμε την πρώτη εγκατάσταση του λογισμικού μας eQualSuite, που διαχειρίζεται και αυτοματοποιεί τις διαδικασίες των συστημάτων ISO, αποτελώντας έναν πολύτιμο βοηθό για κάθε QA/EHS Manager. Δημιουργούμε την πρώτη μας ομάδα developers και business analysts και αναπτύσσουμε εσωτερικά τη νοοτροπία ενσωμάτωσης της τεχνολογίας στις επιχειρησιακές διαδικασίες.

2006

Ολοκληρώνουμε το πρώτο μας 5νθήμερο σεμινάριο επικεφαλής επιθεωρητών ISO 9001 σε στελέχη επιχειρήσεων, τα οποία αποκτούν τη διεθνή πιστοποίηση IRCA. Δημιουργείται το τμήμα εκπαίδευσης της εταιρείας.

2008

Ολοκληρώνουμε το πρώτο σύστημα διαχείρισης ασφάλειας πληροφοριών στην Ελλάδα, το οποίο πιστοποιείται κατά ISO 27001 από ξένους επιθεωρητές. Δημιουργείται το Τμήμα Cybersecurity της εταιρείας.

2009

Γιορτάζουμε την επιτυχή ολοκλήρωση 1000 συμβουλευτικών έργων.

2010

Ολοκληρώνουμε το πρώτο σύστημα διαχείρισης υπηρεσιών πληροφορικής ITSM (IT Service Management) στον ελληνικό τραπεζικό κλάδο, το οποίο πιστοποιείται κατά ISO 20000 από ξένους επιθεωρητές. Δημιουργούμε την ομάδα των ΙΤSM experts που εμβαθύνει στο ITIL, το CobIT και τα σχετικά πρότυπα ISO και σταδιακά συνεργάζεται με όλες τις συστημικές τράπεζες και πολλές επιχειρήσεις από άλλους κλάδους.

2011

Διαθέτουμε στην αγορά την νέα έκδοση του eQualSuite σε .net. Οι εγκαταστάσεις του eQualSuite έχουν ήδη ξεπεράσει τις 70.

2012

Ολοκληρώνουμε το πρώτο σύστημα επιχειρησιακής συνέχειας στην χώρα μας σε συστημική τράπεζα, το οποίο πιστοποιείται κατά BS 25999 και στη συνέχεια σε ISO 22301. Δημιουργούμε την ομάδα των Business Continuity experts που σταδιακά αναλαμβάνουν τα σημαντικότερα έργα στη χώρα μας. Αναλαμβάνουμε το πρώτο έργο μας στο εξωτερικό (Πορτογαλία), στον κλάδο πληροφορικής με αντικείμενο το ΙΤ Service Management.

2013

Συνεχίζουμε να πρωτοπορούμε αναλαμβάνουμε το πρώτο έργο πιστοποίησης ISO 14064 για τον υπολογισμό του ανθρακικού αποτυπώματος και ολοκληρώνουμε το πρώτο μας σύστημα ενεργειακής διαχείρισης κατά ISO 50001. Δημιουργούμε την ομάδα των experts μας στον υπολογισμό του ανθρακικού αποτυπώματος και στην εξοικονόμηση ενέργειας, 10 χρόνια πριν αυτό γίνει απαίτηση από την ΕΚΤ για τις συστημικές τράπεζες και από τον κλιματικό νόμο για μία σειρά κλάδων στην Ελλάδα.

2014

Αναλαμβάνουμε την αποκλειστική αντιπροσώπευση του BCMI, ενός από τα 3 μεγαλύτερα ινστιτούτα επιχειρηματικής συνέχειας στον κόσμο και πιστοποιούμε τους πρώτους business continuity experts στην Ελλάδα.

2015

Υλοποιούμε μεγάλα έργα κανονιστικής συμμόρφωσης στον Δημόσιο Τομέα για την Υγειονομική Περιφέρεια Κρήτης και για 31 Δημόσια Νοσοκομεία σε όλη τη χώρα. Αναλαμβάνουμε έργο επιχειρησιακής συνέχειας στη Ρουμανία.

2016

Αναπτύσσουμε απολογισμούς εταιρικής ευθύνης και κώδικες ηθικής και δεοντολογίας σε μεγάλους οργανισμούς. Υλοποιούμε τα πρώτα έργα ανάπτυξης πολιτικών και διαδικασιών κατά της διαφθοράς και της δωροδοκίας, τα οποία πιστοποιούνται κατά ISO 37001 και τα πρώτα έργα ανάπτυξης πολιτικών και διαδικασιών κανονιστικής συμμόρφωσης. Δημιουργούμε την ομάδα των experts μας στα GRI Reports και στα Business Ethics.

2017

Έχοντας ξεπεράσει τα 50 στελέχη, υλοποιούμε κάποια από τα σημαντικότερα έργα συμμόρφωσης βάσει του Ευρωπαϊκού Κανονισμού για τα προσωπικά δεδομένα-GDPR έναν χρόνο πριν την καταληκτική προθεσμία του. Δημιουργούμε την ομάδα των privacy experts μας που συνθέτει συμβούλους οργάνωσης, νομικούς και cybersecurity experts και που αναλαμβάνει σταδιακά την GDPR συμμόρφωση μερικών από τις σημαντικότερες επιχειρήσεις στην Ελλάδα.

2018

Ξεκινάμε τη διαδικασία οργανωτικού και ψηφιακού μετασχηματισμού μας, εστιάζοντας στην καινοτομία και την αυτοματοποίηση των διαδικασιών. Την ίδια χρονιά ξεπερνάμε σε κύκλο εργασιών τα 3 εκ. €. Ξεκινάει η επέκταση του eQualSuite προκειμένου να καλύπτει τις λειτουργίες μίας ολοκληρωμένης GRC (Governance, Risk & Compliance) πλατφόρμας. Σχεδιάζονται ειδικά modules για το GDPR, το Risk Management, τα Internal Audits, το Compliance, το Business Continuity και εκσυγχρονίζεται το ISO Manager. To Τμήμα Εκπαίδευσης αναβαθμίζεται σε αυτόνομη Διεύθυνση και εμπλουτίζει συνεχώς την γκάμα των σεμιναρίων, των workshops και των πρωτοποριακών μαθήματων e-learning που παρέχει. Δημιουργούμε την ομάδα ωρίμανσης και διαχείρισης έργων δημοσίου τομέα.

2019

Η PRIORITY ξεκινάει τη δραστηριοποίηση της στην Κύπρο, με γραφείο στη Λευκωσία. Ολοκληρώνουμε τα πρώτα έργα Data Governance στο χρηματοοικονομικό τομέα και δημιουργούμε την ομάδα των Data Governance experts.

2020

Η PRIORITY επεκτείνεται στις λύσεις αυτοματισμού και αναλαμβάνει την αντιπροσωπεία κορυφαίων κατασκευαστών από τη διεθνή αγορά στην Ελλάδα. Δημιουργούμε την ομάδα των experts στην αυτοματοποίηση διαδικασιών. Δημιουργούμε μία έμπειρη ομάδα Penetration Test, αναλαμβάνουμε τα πρώτα έργα μας για λογαριασμό των πελατών μας και εμπλουτίζουμε τις τεχνικές υπηρεσίες μας στο Cybersecurity.

2021

Η PRIORITY ολοκληρώνει τα πρώτα έργα ESG (σε συστημική τράπεζα και σε βιομηχανία) με βάση τις νέες απαιτήσεις της ΕΚΤ και το EU taxonomy. Ολοκληρώνουμε μεγάλα έργα απλούστευσης, βελτιστοποίησης και αυτοματοποίησης διαδικασιών στον ιδιωτικό τομέα και αναλαμβάνουμε αντίστοιχα στον δημόσιο τομέα. Γινόμαστε επίσημος συνεργάτης της Alpha Bank για την επιδότηση των πελατών μας μέσω αναπτυξιακού νόμου, του ΕΣΠΑ και του Ταμείου Ανάκαμψης. Δημιουργούμε την ομάδα recruiting και αναλαμβάνουμε τα πρώτα έργα μας για λογαριασμό των πελατών μας.

2022

Επεκτείνουμε τις συνεργασίες μας στα λογισμικά αυτοματοποίησης διαδικασιών, Business Process Management, Cyber Security Awareness, Whistleblowing, κ.α, αναλαμβάνοντας όλο και περισσότερα έργα στους πελάτες μας. Ξεπερνάμε τα 5εκ€ σε τζίρο και τους 80 εργαζόμενους, παρουσιάζοντας μέσο ρυθμό ανάπτυξης 26% την τελευταία τετραετία.
  • 1991 - 1999
  • 2000 - 2009
  • 2010 - 2019
  • 2020 - Σήμερα